Regulamin salonu
Regulamin salonu Laser Skin Care
Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów, w szczególności pakietów zabiegowych oraz voucherów podarunkowych – nie ma możliwość zwrotu wpłaconych środków. Dopuszcza się możliwość przedłużenia pakietu lub zamiany usług w ramach pakietu jedynie w uzasadnionych przypadkach lub wyjątkowych sytuacjach losowych. Każdy taki przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.
§ 1 REGULAMIN WIZYT
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w GABINECIE LASER SKIN CARE MONIKA PANASIŃSKA zwanego dalej „Salonem”.
- Salon świadczy Usługi w dni powszednie od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU w godzinach:10-18.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
- Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
§ 2 DEFINICJE
- Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzystania z usługi.
- Dziecko/ osoba niepełnoletnia, klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług salonu za zgodą rodzica / opiekuna prawnego.
- REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin wizyt sporządzony i stosowany przez usługodawcę.
- SALON – oznacza lokal, w którym usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
- USŁUGA/ZABIEG – oznacza usługę świadczoną przez usługodawcę na rzecz kleista, określoną w O § 4 niniejszego regulaminu wizyt.
- ZADATEK – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 NINIEJSZEGO REGULAMINU.
- USŁUGODAWCA – OZNACZA: MONIKA PANASIŃSKA PROWADZĄCA/Y DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ POD FIRMĄ LASER SKIN CARE MONIKA PANASIŃSKA, POD ADRESEM 44-100 GLIWICE, UL. NOWY ŚWIAT 9B/II, NIP: 9691616078 ZGODNIE Z DOKUMENTEM WYGENEROWANYM Z SYSTEMU CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.
§ 3 Klienci
- Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
- Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
- o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
§ 4 Świadczone usługi
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług opublikowanym na stronie internetowej Salonu www.laserskincare.pl
- Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym, niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
§ 5 Rezerwacja wizyt
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie, telefonicznie i online.
- Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 100% ceny Zabiegu.
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
- W przypadku odwołania Zabiegu z winy Salonu, Salon jest zobowiązany do zwrotu zadatku, zgodnie z zasadami określonymi w art. 394 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2023.1610 tj. z dnia 2023.08.14).
- Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
- W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
§ 6 SPÓŹNIENIA
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie, Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
- w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 30 MINUT.
- Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 15 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
- W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut, Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w §5 ust. 3.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.
§ 7 PŁATNOŚCI
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
- Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie.
- W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą, wcześniejsza płatność przelewem.
- Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
§ 8 STARNDARDY PRACY SALONU
- Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
§ 9 OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY
Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
- przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
- w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,
- do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
- do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.
§ 10 REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji DOTYCZĄCEJ wykonania Zabiegu/Usługi. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie. Wszelkie reklamacje należy składać w gabinecie na wniosku reklamacyjnym.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej w Salonie, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu lub elektronicznie na adres mailowy: gabinet@laserskincare.pL
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia. Po rozpatrzeniu reklamacji klient jest informowany drogą elektroniczną na podany przez klienta adres e-mail lub numer telefonu.
- Za pozytywne rozpatrzenie reklamacji uznaje się naprawę wady lub w przypadku gdy naprawa jest niemożliwa zwrot pieniędzy.
- Uznane reklamacje są wypłacane tylko i wyłącznie po osobistym podpisaniu protokołu reklamacyjnego przelewem na konto bankowe klienta.
§ 11 DANE OSOBOWE KLIENTA
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
- w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie.
- Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
- z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 1.09.25